+45 7025 0062
Bookmark and Share

Hvis du får en skade

Hvis du får en skade

Nogle gange sker der ting vi hverken  har regnet med, eller for den sags skyld har ønsket der skulle ske. Det er derfor  du har en forsikring, og så er det, at vi er her for at hjælpe dig på den bedste måde.

Kontakt os

Hvis du får en skade,  skal du kontakte os så hurtigt som muligt. Det bedste er at ringe til os, vi kan nemlig hjælpe dig meget ved et enkelt telefonopkald. Vi svarer hurtigt, og du behøver ikke at foretage nogle tastevalg. Indenfor normal åbningstid kan du nå os på telefonnr. +45 7025 0062.

Ved skade uden for vores normale åbningstid

Får du en skade uden for vores normale åbningstid og du har behov for akut hjælp, så hjælper vi dig selvfølgelig også.

Ved skade på din personbil:

Har du brug for assistance i forbindelse med skade på din personbil, så skal du ringe til Dansk Autohjælp på telefonnr. +45 7010 8090.

Ved behov for assistance i udlandet ved akut sygdom/tilskadekomst på ferierejsen:

Har du brug for akut assistance i udlandet ved akut sygdom/tilskadekomst under din ferie, så skal du ringe til SOS International på telefonnr. +45 3848 9359.

Ved andre skader:

Har du brug for akut assistance ved skade på din bygning eller dine ting, fx. ved brandskade, eller andre typer af skader, så skal du ringe til vores alarmcentral på telefonnr. +45 7026 9323.

Miljøsmart skadehåndtering

Hvis du får en skade, vil vi altid stræbe efter at håndtere skaden på den mest miljøsmarte måde. Det er godt for både dig og miljøet!

Læs mere under Miljø

Klagemuligheder
Vi bestræber os altid på, at vores kunder får en god og korrekt rådgivning og behandling. Det kan dog ikke undgås, at kunden og WaterCircles i visse tilfælde er uenige om, hvad kunden er berettiget til eller kan forvente. Ofte er årsagen utilstrækkelig kommunikation, selvom vi bestræber os på at kommunikere klart og tydeligt med vores kunder. WaterCircles gør sig altid umage for at føre en åben dialog, som hurtigt kan afklare eventuelle misforståelser og sikre, at sagsbehandlingen igen kan forløbe normalt.

Hvis der opstår uenighed mellem dig og WaterCircles om forsikringen, kan du klage til WaterCircles klageansvarlige enten pr. brev att.: “WaterCircles klageansvarlige” eller via info@watercircles.dk

Hvis problemet fortsat ikke kan løses, kan du også rette henvendelse til:

Ankenævnet for Forsikring
Anker Heegaards Gade 2
1572 København V.
Tlf: 33 15 89 00 mellem kl. 10.00-13.00.
www.ankeforsikring.dk

Klager til ankenævnet skal indsendes på et særligt klageskema, og du skal betale et gebyr. Klageskema og girokort kan du få hos:

Forsikringsoplysningen, Philip Heymans Allé 1, 2900 Hellerup
Ankenævnet for Forsikring, Anker Heegaards Gade 2, 1572 København V